lørdag 10. mars 2012

Oppgåve B

Pizzaen var god. Endeleg var det fredag igjen! Dagen der eg får favorittmaten min. Det er ein perfekt samansetting av ost, oregano og skinke. Kvar gong eg et det frydar smakslaukane mine seg. Det er som om himmel og jord møtast.  Den himmelske følesen ein får kvar gang ein et denne maten. Ein sprø men luftig botn, med tomatsaus, og ein haug med ost og skinke. Kan det bli betre? Denne kvelden var det tid for fredagspizzaen, og eg må seie at den innfridde alle forventingane.

Mikael er svært interessert i musikk:
Kvar dag sit Mikael på rommet sitt og spelar. Ikkje video-spel, men musikk. Fleire timar i strekk, dag etter dag. Om det ikkje er gitarlydar som kommer ut så er det piano eller munnspel. Eg trur ikkje han bryr seg om noko anna lenger.  Musikken har blitt ein så stor del av livet hans at familien kjem i andre rekke. Alt han snakkar om er den kjære musikken hans, og ikkje minst den fine gitaren, som kanskje er det viktigaste han har. Eg er sikker på at han ein gong skal bli ein musikar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar